You are not connected. Please login or register

nak jual sapura proride pulak

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 nak jual sapura proride pulak on Wed Oct 19, 2011 3:44 am

Kamm Matt


2.0 DOHC N/A
2.0 DOHC N/A
seperti tajuk di atas.. sesape ade jenis cam di kehendaki



signal jenis jernih

boleh la PM saya beserta harga.. dan sedikit detail.. kalau ade gambir nye skali lg bagus..



Last edited by Kamm Matt on Fri Nov 04, 2011 3:20 am; edited 1 time in total

2 WTS : Sapura proride heavyduty fullset Waja on Fri Nov 04, 2011 2:51 am

Kamm Matt


2.0 DOHC N/A
2.0 DOHC N/A
Lokasi : Batu 3 shah alam

Jenis : Pro Ride HEAVYDUTY (special order dari kilang sapura)

Reason jual : wide body - adjustable

waktu urus niaga : ujung minggu (hari biasa waktu kerja tidak menentu,oncall je)

Jangka Hayat : Baru setahun jagung : Jarang di hentakkan banyak parking dari terhentak dan tak pernah memandu secara agresif,pemandunye jenis makan hangin je santai2

Ketinggian : Depan blkg 2jari

Harga : 450 nego banyak also can janji letgoo

nak beli asing insyALLAH boleh.. tapi better beli 1 set.. segala yg ada terlekat dan ada dalam simpanan akan di beri skali dan juga rubber mounting yg dah pecah sikit sbijik belah kanan tu akan di beri juga.. kecuali yg payung itam atas spring tu.. hehe.









baru2 ni cat kereta..tu yg jadi berbelang itam putih

3 Re: nak jual sapura proride pulak on Fri Nov 04, 2011 3:45 am

alip8131


1.6 SOHC N/A
1.6 SOHC N/A
Kamm Matt wrote:Lokasi : Batu 3 shah alam

Jenis : Pro Ride HEAVYDUTY (special order dari kilang sapura)

Reason jual : wide body - adjustable

waktu urus niaga : ujung minggu (hari biasa waktu kerja tidak menentu,oncall je)

Jangka Hayat : Baru setahun jagung : Jarang di hentakkan banyak parking dari terhentak dan tak pernah memandu secara agresif,pemandunye jenis makan hangin je santai2

Ketinggian : Depan blkg 2jari

Harga : 450 nego banyak also can janji letgoo

nak beli asing insyALLAH boleh.. tapi better beli 1 set.. segala yg ada terlekat dan ada dalam simpanan akan di beri skali dan juga rubber mounting yg dah pecah sikit sbijik belah kanan tu akan di beri juga.. kecuali yg payung itam atas spring tu.. hehe.









baru2 ni cat kereta..tu yg jadi berbelang itam putih

bro berminat la..mmg tgh mencari ni..ble bg no contact x..

4 Re: nak jual sapura proride pulak on Fri Nov 04, 2011 5:12 am

Kamm Matt


2.0 DOHC N/A
2.0 DOHC N/A
tu nombo ade kat gambo suspensi tu.. Cool

cepatcepat.. nati kene sambar.. nk lego murah2 je.. nk pakai duit.. takde duit makan dah ni Razz

5 Re: nak jual sapura proride pulak on Fri Nov 04, 2011 11:21 am

jerung16


1.8 GSR TURBO
1.8 GSR TURBO
alip8131 wrote:
Kamm Matt wrote:Lokasi : Batu 3 shah alam

Jenis : Pro Ride HEAVYDUTY (special order dari kilang sapura)

Reason jual : wide body - adjustable

waktu urus niaga : ujung minggu (hari biasa waktu kerja tidak menentu,oncall je)

Jangka Hayat : Baru setahun jagung : Jarang di hentakkan banyak parking dari terhentak dan tak pernah memandu secara agresif,pemandunye jenis makan hangin je santai2

Ketinggian : Depan blkg 2jari

Harga : 450 nego banyak also can janji letgoo

nak beli asing insyALLAH boleh.. tapi better beli 1 set.. segala yg ada terlekat dan ada dalam simpanan akan di beri skali dan juga rubber mounting yg dah pecah sikit sbijik belah kanan tu akan di beri juga.. kecuali yg payung itam atas spring tu.. hehe.









baru2 ni cat kereta..tu yg jadi berbelang itam putih

bro berminat la..mmg tgh mencari ni..ble bg no contact x..


jadik ke ko amek alip..


_________________
WC - 430
  jerung16


xox-017-3500970    
umobile-018-2793244

jerung16_yongtaufu@yahoo.com  
http://jerung16.multiply.com/
http://wcnegeri9.blogspot.com/
http://wajaclub.cjb.net/
https://www.facebook.com/jerung16

6 Re: nak jual sapura proride pulak on Fri Nov 04, 2011 9:17 pm

alip8131


1.6 SOHC N/A
1.6 SOHC N/A
jerung16 wrote:
alip8131 wrote:
Kamm Matt wrote:Lokasi : Batu 3 shah alam

Jenis : Pro Ride HEAVYDUTY (special order dari kilang sapura)

Reason jual : wide body - adjustable

waktu urus niaga : ujung minggu (hari biasa waktu kerja tidak menentu,oncall je)

Jangka Hayat : Baru setahun jagung : Jarang di hentakkan banyak parking dari terhentak dan tak pernah memandu secara agresif,pemandunye jenis makan hangin je santai2

Ketinggian : Depan blkg 2jari

Harga : 450 nego banyak also can janji letgoo

nak beli asing insyALLAH boleh.. tapi better beli 1 set.. segala yg ada terlekat dan ada dalam simpanan akan di beri skali dan juga rubber mounting yg dah pecah sikit sbijik belah kanan tu akan di beri juga.. kecuali yg payung itam atas spring tu.. hehe.









baru2 ni cat kereta..tu yg jadi berbelang itam putih

bro berminat la..mmg tgh mencari ni..ble bg no contact x..


jadik ke ko amek alip..

tgh kira2 la ni abg jerung..hehehe

7 Re: nak jual sapura proride pulak on Wed Nov 16, 2011 12:39 am

hafima


1.6 DOHC N/A
1.6 DOHC N/A
abang kamm mat..ader lagi x ni?

8 Re: nak jual sapura proride pulak on Wed Nov 16, 2011 1:55 am

Kamm Matt


2.0 DOHC N/A
2.0 DOHC N/A
ado lg.. abelaible..

9 Re: nak jual sapura proride pulak on Mon Nov 21, 2011 7:10 am

hafima


1.6 DOHC N/A
1.6 DOHC N/A
anda ada pm..hehehe

10 Re: nak jual sapura proride pulak on Mon Nov 21, 2011 3:08 pm

jerung16


1.8 GSR TURBO
1.8 GSR TURBO
hafima wrote:anda ada pm..hehehe


boli jgn x boli...den lom ado kemampuan lg nk boli...klu 100-200 blh yo di dayokan...kikikiki


_________________
WC - 430
  jerung16


xox-017-3500970    
umobile-018-2793244

jerung16_yongtaufu@yahoo.com  
http://jerung16.multiply.com/
http://wcnegeri9.blogspot.com/
http://wajaclub.cjb.net/
https://www.facebook.com/jerung16

11 Re: nak jual sapura proride pulak on Mon Nov 21, 2011 9:11 pm

Kamm Matt


2.0 DOHC N/A
2.0 DOHC N/A
pm juga Cool

12 Re: nak jual sapura proride pulak on Mon Jan 16, 2012 12:28 am

Kamm Matt


2.0 DOHC N/A
2.0 DOHC N/A
bump.. masih ado.. harga juga dh di kurangkan sedikit..

13 Re: nak jual sapura proride pulak on Thu Jan 19, 2012 11:03 pm

Masrie73


Kamm Matt wrote:bump.. masih ado.. harga juga dh di kurangkan sedikit..


anda ado PM..hehe

14 Re: nak jual sapura proride pulak on Thu Mar 15, 2012 2:07 pm

Kamm Matt


2.0 DOHC N/A
2.0 DOHC N/A
bump..

abs dh jalan..

tinggal spring.. lai lai.. harga rendah

15 Re: nak jual sapura proride pulak on Thu Mar 29, 2012 8:23 am

zamzama


bro.. spring harga bape nk tolak? sagat x pakai spring ni kat rim 17"

16 Re: nak jual sapura proride pulak on Thu Mar 29, 2012 9:27 am

Kamm Matt


2.0 DOHC N/A
2.0 DOHC N/A
alhamdulillah tak sagat.. last aku tolak 200.. tp COD la..pos aku payah sikit sebab bizi keje.. brg mmg cam baru lg..pape elok dtg tgk brg dulu. Cool

http://www.mudah.my/Sapura+ProRide+Coil+Spring+Waja+FULLSET-14302112.htm

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum