You are not connected. Please login or register

bonet evo 9 untuk di jual

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 bonet evo 9 untuk di jual on Sun Jan 03, 2010 11:14 pm

izZat_2635


1.8 GSR TURBO
1.8 GSR TURBO
ak nak lego bonet evo 9 ak kaler hitam.. xpayah nak cat dah masuk dengan semua kaler kete bg yg suka bonet kaler hitam. tolak bonet ni aku bg sekali (bonet clip) dgn (eyelids)...
RM 250.OO

Sape cepat die dapat. tiada tawar menawar.. Razz Razz



Last edited by izZat_2635 on Wed Jan 06, 2010 3:49 am; edited 1 time in total

2 Re: bonet evo 9 untuk di jual on Sun Jan 03, 2010 11:18 pm

Azlie_blitz


1.6 DOHC N/A
1.6 DOHC N/A
izZat_2635 wrote:ak nak lego bonet evo 9 ak kaler hitam.. xpayah nak cat dah masuk dengan semua kaler kete bg yg suka bonet kaler hitam. tolak bonet ni aku bg sekali bonet clip dgn eyelids...
RM 300.OO

Sape cepat die dapat. tiada tawar menawar.. Razz Razz

haaa.....kan dah nak tukar ke R3 tue....

3 Re: bonet evo 9 untuk di jual on Sun Jan 03, 2010 11:21 pm

Guest


Guest
Azlie_blitz wrote:
izZat_2635 wrote:ak nak lego bonet evo 9 ak kaler hitam.. xpayah nak cat dah masuk dengan semua kaler kete bg yg suka bonet kaler hitam. tolak bonet ni aku bg sekali bonet clip dgn eyelids...
RM 300.OO

Sape cepat die dapat. tiada tawar menawar.. Razz Razz

haaa.....kan dah nak tukar ke R3 tue....

dia x main R3 la lie...dia nk wat lagi ganaz dri keta dia skg...

4 Re: bonet evo 9 untuk di jual on Sun Jan 03, 2010 11:42 pm

izZat_2635


1.8 GSR TURBO
1.8 GSR TURBO
Pe barang r3 x jantan la Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

5 Re: bonet evo 9 untuk di jual on Sun Jan 03, 2010 11:42 pm

izZat_2635


1.8 GSR TURBO
1.8 GSR TURBO
bro azlie u got PM! Very Happy

6 Re: bonet evo 9 untuk di jual on Sun Jan 03, 2010 11:57 pm

Guest


Guest
izZat_2635 wrote:Pe barang r3 x jantan la Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

betul,betul,betul.. Very Happy Very Happy

7 Re: bonet evo 9 untuk di jual on Mon Jan 04, 2010 2:54 pm

Guest


Guest
bazooka wrote:
izZat_2635 wrote:Pe barang r3 x jantan la Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

betul,betul,betul.. Very Happy Very Happy
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

8 Re: bonet evo 9 untuk di jual on Tue Jan 05, 2010 9:35 am

izat_5711


1.8 DOHC N/A
1.8 DOHC N/A
bazooka wrote:
izZat_2635 wrote:Pe barang r3 x jantan la Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

betul,betul,betul.. Very Happy Very Happy


hahaha.... cheers cheers cheers

9 ........ on Tue Jan 05, 2010 4:14 pm

Sky Toro


2.0 DOHC N/A
2.0 DOHC N/A
izZat_2635 wrote:Pe barang r3 x jantan la Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

anti R3 lol! lol! lol!

http://www.team-force.forums2u.com

10 Re: bonet evo 9 untuk di jual on Tue Jan 05, 2010 9:26 pm

mfa2214


ni fadzil leh marah ni... Kawan tu realR3.. hehehe What a Face

http://mineismfa.blogspot.com/

11 Re: bonet evo 9 untuk di jual on Wed Jan 06, 2010 3:57 am

xclusives


KETUA KOMUNITI
izZat_2635 wrote:ak nak lego bonet evo 9 ak kaler hitam.. xpayah nak cat dah masuk dengan semua kaler kete bg yg suka bonet kaler hitam. tolak bonet ni aku bg sekali (bonet clip) dgn (eyelids)...
RM 250.OO

Sape cepat die dapat. tiada tawar menawar.. Razz Razz


camner rope bonnet 2 bro upload gambo... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

12 Re: bonet evo 9 untuk di jual on Wed Jan 06, 2010 4:04 am

izZat_2635


1.8 GSR TURBO
1.8 GSR TURBO
nanti mlm ak upload..

13 Re: bonet evo 9 untuk di jual on Wed Jan 06, 2010 4:10 am

xclusives


KETUA KOMUNITI
izZat_2635 wrote:nanti mlm ak upload..




talima lojer...cam berminat la..bape la pos gi srwk ni.. Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

14 Re: bonet evo 9 untuk di jual on Wed Jan 06, 2010 4:15 am

izZat_2635


1.8 GSR TURBO
1.8 GSR TURBO
bleh pos ke brg besar2 cm bonet ni?

15 Re: bonet evo 9 untuk di jual on Wed Jan 06, 2010 4:25 am

xclusives


KETUA KOMUNITI
izZat_2635 wrote:bleh pos ke brg besar2 cm bonet ni?



motosikal ngn kete pon bole pos asalkan sggp bayo tambang jer..member aritu siap beli hapkat mira L2 kat k.l jer... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

16 Re: bonet evo 9 untuk di jual on Wed Jan 06, 2010 7:10 am

Sandwich


EXCO SUKAN
bonet CPS dah dapat ke ? bukan bonet ko nak jual kat aku ke ?

http://www.eventsecurity.com.my

17 Re: bonet evo 9 untuk di jual on Wed Jan 06, 2010 9:10 am

izZat_2635


1.8 GSR TURBO
1.8 GSR TURBO
Sandwich wrote:bonet CPS dah dapat ke ? bukan bonet ko nak jual kat aku ke ?

bile nak angkat sand?
aku sbtu ni atau ahad nak g tkr bonet ni...

18 Re: bonet evo 9 untuk di jual on Wed Jan 06, 2010 11:31 am

xclusives


KETUA KOMUNITI
Suspect Suspect Suspect Suspect Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

19 ...... on Wed Jan 06, 2010 2:14 pm

Sky Toro


2.0 DOHC N/A
2.0 DOHC N/A
izZat_2635 wrote:
Sandwich wrote:bonet CPS dah dapat ke ? bukan bonet ko nak jual kat aku ke ?

bile nak angkat sand?
aku sbtu ni atau ahad nak g tkr bonet ni...

wooh,cepatnya... Laughing Laughing Laughing
kalau tak payah pakai bonnet lagi lawa, Laughing

http://www.team-force.forums2u.com

20 Re: bonet evo 9 untuk di jual on Thu Jan 07, 2010 2:55 pm

izZat_2635


1.8 GSR TURBO
1.8 GSR TURBO
barang dah selamat jual... mod boleh lock tq Very Happy Very Happy

21 Re: bonet evo 9 untuk di jual on Thu Jan 07, 2010 2:58 pm

are_mat


KETUA KOMUNITI
roger telimo.....skang gak aku lock.


_________________
WC045
http://yahoo.com

22 Re: bonet evo 9 untuk di jual on Thu Jan 07, 2010 10:26 pm

essjay


Moderator
Moderator
apo hal kunci bersepah ni mat??? Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
sib baek den jumpa, tkpo den lock balik la wakakakakkaa.... Razz Razz Razz

http://www.wajaclub.com

23 Re: bonet evo 9 untuk di jual Today at 2:57 am

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum