You are not connected. Please login or register

adjustable depan

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 adjustable depan on Tue Sep 06, 2011 1:05 am

Blackheart


1.8 DOHC N/A
1.8 DOHC N/A
slm sumer..den nk cari sape2 yg ada adjustable D2 purple bahagian depan yg masih elok dan hendak dijual, blehla pm kat den..den punyer adjustable bgian depan mcm dh kong kot..ada bunyi cket..bgian blkg ok lg..

2 adjustable depan on Tue Sep 06, 2011 1:17 pm

WajaSteelJawa


x ble servis ke bro?kompom bunyi dari menede tu?mana la tau kan arm ke,bushing ke maklumlah depan byk brg sangkut paut...

3 Re: adjustable depan on Wed Sep 07, 2011 12:05 am

Blackheart


1.8 DOHC N/A
1.8 DOHC N/A
WajaSteelJawa wrote:x ble servis ke bro?kompom bunyi dari menede tu?mana la tau kan arm ke,bushing ke maklumlah depan byk brg sangkut paut...

den dh check kat 5 kdai,sumer ckp absorber bunyi.lain2 part ok. sblm ni pnh bunyi n g antar servis, tp 3 bln pastu bunyi tu ada semula..

4 Re: adjustable depan on Thu Sep 08, 2011 10:50 pm

cap_ayam


1.8 DOHC N/A
1.8 DOHC N/A
Blackheart wrote:slm sumer..den nk cari sape2 yg ada adjustable D2 purple bahagian depan yg masih elok dan hendak dijual, blehla pm kat den..den punyer adjustable bgian depan mcm dh kong kot..ada bunyi cket..bgian blkg ok lg..

ko punya adjustable yg kong tu D2 gak ke? sayang tu kalo buang camtu je. kalau jual pun ada harga pasal boleh servis balik. kat seremban ada 1 kedai servis segala absorber. byk org hantar kat sana

5 Re: adjustable depan on Fri Sep 09, 2011 1:36 am

Blackheart


1.8 DOHC N/A
1.8 DOHC N/A
cap_ayam wrote:
Blackheart wrote:slm sumer..den nk cari sape2 yg ada adjustable D2 purple bahagian depan yg masih elok dan hendak dijual, blehla pm kat den..den punyer adjustable bgian depan mcm dh kong kot..ada bunyi cket..bgian blkg ok lg..

ko punya adjustable yg kong tu D2 gak ke? sayang tu kalo buang camtu je. kalau jual pun ada harga pasal boleh servis balik. kat seremban ada 1 kedai servis segala absorber. byk org hantar kat sana

haah..yg kong tu pn adjustable D2 gak.tp xbpe pasti plak kong sket atau kong trus..hehe..tp bunyi2 mmg buat den xbpe selesa bw kete..somban area mn?blah kl/selangor mn tmpt yg blh servis cun punyer?kalo ada tmpt blh bgtau den..

6 Re: adjustable depan on Sun Sep 11, 2011 9:42 pm

cap_ayam


1.8 DOHC N/A
1.8 DOHC N/A
Blackheart wrote:
cap_ayam wrote:
Blackheart wrote:slm sumer..den nk cari sape2 yg ada adjustable D2 purple bahagian depan yg masih elok dan hendak dijual, blehla pm kat den..den punyer adjustable bgian depan mcm dh kong kot..ada bunyi cket..bgian blkg ok lg..

ko punya adjustable yg kong tu D2 gak ke? sayang tu kalo buang camtu je. kalau jual pun ada harga pasal boleh servis balik. kat seremban ada 1 kedai servis segala absorber. byk org hantar kat sana

haah..yg kong tu pn adjustable D2 gak.tp xbpe pasti plak kong sket atau kong trus..hehe..tp bunyi2 mmg buat den xbpe selesa bw kete..somban area mn?blah kl/selangor mn tmpt yg blh servis cun punyer?kalo ada tmpt blh bgtau den..

dulu aku nak inject gas kat abs tp tak jadi. jerung yg rekemen kedai tu kat aku. nanti aku tanya dia. belah2 kl/selangor aku pun taktau

7 Re: adjustable depan on Mon Sep 12, 2011 12:21 am

ae101_83


Blackheart wrote:slm sumer..den nk cari sape2 yg ada adjustable D2 purple bahagian depan yg masih elok dan hendak dijual, blehla pm kat den..den punyer adjustable bgian depan mcm dh kong kot..ada bunyi cket..bgian blkg ok lg..

bro, ce tengok SPECIALIST absorber, Bengkel PRS di SERI KEMBANGAN

Nama dia K.L SIM
No.H/P dia = 012 - 6282927

segala geng turbo, drifter & org kaya mmg pergi ke dia..absorber snenderd nk jadi adjustable pn boleh..bengkel dia sume lengkap, dh mcm kilang absorber Smile

~Zarif Puchong~
Waja di HatiKu Smile

8 Re: adjustable depan on Mon Sep 12, 2011 3:39 am

Blackheart


1.8 DOHC N/A
1.8 DOHC N/A
ae101_83 wrote:
Blackheart wrote:slm sumer..den nk cari sape2 yg ada adjustable D2 purple bahagian depan yg masih elok dan hendak dijual, blehla pm kat den..den punyer adjustable bgian depan mcm dh kong kot..ada bunyi cket..bgian blkg ok lg..

bro, ce tengok SPECIALIST absorber, Bengkel PRS di SERI KEMBANGAN

Nama dia K.L SIM
No.H/P dia = 012 - 6282927

segala geng turbo, drifter & org kaya mmg pergi ke dia..absorber snenderd nk jadi adjustable pn boleh..bengkel dia sume lengkap, dh mcm kilang absorber Smile

~Zarif Puchong~
Waja di HatiKu Smile

tq for dat info bro..selain seri kmbangan ada lg x yg dkt2 cket..area s.alam ke, klang ke..hehe

9 Re: adjustable depan on Mon Sep 12, 2011 6:12 am

ae101_83


tang tu, xtaw la teman..kalu encik ada info, tlg kongsi dgn saya jugak yer...hehe

10 Re: adjustable depan on Wed Sep 14, 2011 6:04 am

Blackheart


1.8 DOHC N/A
1.8 DOHC N/A
ae101_83 wrote:tang tu, xtaw la teman..kalu encik ada info, tlg kongsi dgn saya jugak yer...hehe

ok...beres bro..hehe

11 Re: adjustable depan on Fri Sep 16, 2011 7:10 am

AraMyiEz


cap_ayam wrote:
Blackheart wrote:
cap_ayam wrote:
Blackheart wrote:slm sumer..den nk cari sape2 yg ada adjustable D2 purple bahagian depan yg masih elok dan hendak dijual, blehla pm kat den..den punyer adjustable bgian depan mcm dh kong kot..ada bunyi cket..bgian blkg ok lg..

ko punya adjustable yg kong tu D2 gak ke? sayang tu kalo buang camtu je. kalau jual pun ada harga pasal boleh servis balik. kat seremban ada 1 kedai servis segala absorber. byk org hantar kat sana

haah..yg kong tu pn adjustable D2 gak.tp xbpe pasti plak kong sket atau kong trus..hehe..tp bunyi2 mmg buat den xbpe selesa bw kete..somban area mn?blah kl/selangor mn tmpt yg blh servis cun punyer?kalo ada tmpt blh bgtau den..

dulu aku nak inject gas kat abs tp tak jadi. jerung yg rekemen kedai tu kat aku. nanti aku tanya dia. belah2 kl/selangor aku pun taktau

den pon pkai yg inject buat kt semban.nama kdai ACE SUSPENSION,tp ada kdai bumiputera gak yg wat kt semban tu namo dio den lupo..

12 Re: adjustable depan on Fri Sep 16, 2011 9:02 pm

Blackheart


1.8 DOHC N/A
1.8 DOHC N/A
AraMyiEz wrote:
cap_ayam wrote:
Blackheart wrote:
cap_ayam wrote:

ko punya adjustable yg kong tu D2 gak ke? sayang tu kalo buang camtu je. kalau jual pun ada harga pasal boleh servis balik. kat seremban ada 1 kedai servis segala absorber. byk org hantar kat sana

haah..yg kong tu pn adjustable D2 gak.tp xbpe pasti plak kong sket atau kong trus..hehe..tp bunyi2 mmg buat den xbpe selesa bw kete..somban area mn?blah kl/selangor mn tmpt yg blh servis cun punyer?kalo ada tmpt blh bgtau den..

dulu aku nak inject gas kat abs tp tak jadi. jerung yg rekemen kedai tu kat aku. nanti aku tanya dia. belah2 kl/selangor aku pun taktau

den pon pkai yg inject buat kt semban.nama kdai ACE SUSPENSION,tp ada kdai bumiputera gak yg wat kt semban tu namo dio den lupo..

hehe..tq bro...nnti den minta spupu den riki2 kdai tu..

13 Re: adjustable depan on Sat Sep 17, 2011 12:00 am

jerung16


1.8 GSR TURBO
1.8 GSR TURBO
Blackheart wrote:
AraMyiEz wrote:
cap_ayam wrote:
Blackheart wrote:

haah..yg kong tu pn adjustable D2 gak.tp xbpe pasti plak kong sket atau kong trus..hehe..tp bunyi2 mmg buat den xbpe selesa bw kete..somban area mn?blah kl/selangor mn tmpt yg blh servis cun punyer?kalo ada tmpt blh bgtau den..

dulu aku nak inject gas kat abs tp tak jadi. jerung yg rekemen kedai tu kat aku. nanti aku tanya dia. belah2 kl/selangor aku pun taktau

den pon pkai yg inject buat kt semban.nama kdai ACE SUSPENSION,tp ada kdai bumiputera gak yg wat kt semban tu namo dio den lupo..

hehe..tq bro...nnti den minta spupu den riki2 kdai tu..


rosli smart suspension...light industri jalan tampin


_________________
WC - 430
  jerung16


xox-017-3500970    
umobile-018-2793244

jerung16_yongtaufu@yahoo.com  
http://jerung16.multiply.com/
http://wcnegeri9.blogspot.com/
http://wajaclub.cjb.net/
https://www.facebook.com/jerung16

14 Re: adjustable depan on Sat Sep 17, 2011 9:14 am

Blackheart


1.8 DOHC N/A
1.8 DOHC N/A
jerung16 wrote:
Blackheart wrote:
AraMyiEz wrote:
cap_ayam wrote:

dulu aku nak inject gas kat abs tp tak jadi. jerung yg rekemen kedai tu kat aku. nanti aku tanya dia. belah2 kl/selangor aku pun taktau

den pon pkai yg inject buat kt semban.nama kdai ACE SUSPENSION,tp ada kdai bumiputera gak yg wat kt semban tu namo dio den lupo..

hehe..tq bro...nnti den minta spupu den riki2 kdai tu..


rosli smart suspension...light industri jalan tampin

kdai tu ok x jerung..

15 Re: adjustable depan on Sat Sep 17, 2011 11:56 am

jerung16


1.8 GSR TURBO
1.8 GSR TURBO
Blackheart wrote:
jerung16 wrote:
Blackheart wrote:
AraMyiEz wrote:

den pon pkai yg inject buat kt semban.nama kdai ACE SUSPENSION,tp ada kdai bumiputera gak yg wat kt semban tu namo dio den lupo..

hehe..tq bro...nnti den minta spupu den riki2 kdai tu..


rosli smart suspension...light industri jalan tampin

kdai tu ok x jerung..


yg den tau dio ckp klu nk pakai stendet abs...wira1.6 masuk kek waja baru ado kuek sikit...
klu nk kiro bumiputra...den ghaso dio sorang yo yg buek inject suspension kek sban ni...ilmu yg samo ace suspension kek sban selatan sobab bdk kojo ace kojo dgn dio...den dah inject abs den...ghaso eh x brapo kuek la...masuh ado lantun terlobih cuma x mcm stendet la...lombut sgt..jadik den x brani nk koba kompom ok...nk pueh ati ace suspension la kot...original resepi dari tokey dio...(cino)


_________________
WC - 430
  jerung16


xox-017-3500970    
umobile-018-2793244

jerung16_yongtaufu@yahoo.com  
http://jerung16.multiply.com/
http://wcnegeri9.blogspot.com/
http://wajaclub.cjb.net/
https://www.facebook.com/jerung16

16 Re: adjustable depan on Sat Sep 17, 2011 8:21 pm

Blackheart


1.8 DOHC N/A
1.8 DOHC N/A
jerung16 wrote:
Blackheart wrote:
jerung16 wrote:
Blackheart wrote:

hehe..tq bro...nnti den minta spupu den riki2 kdai tu..


rosli smart suspension...light industri jalan tampin

kdai tu ok x jerung..


yg den tau dio ckp klu nk pakai stendet abs...wira1.6 masuk kek waja baru ado kuek sikit...
klu nk kiro bumiputra...den ghaso dio sorang yo yg buek inject suspension kek sban ni...ilmu yg samo ace suspension kek sban selatan sobab bdk kojo ace kojo dgn dio...den dah inject abs den...ghaso eh x brapo kuek la...masuh ado lantun terlobih cuma x mcm stendet la...lombut sgt..jadik den x brani nk koba kompom ok...nk pueh ati ace suspension la kot...original resepi dari tokey dio...(cino)

ok la tu..hehe..at least xdela lmbut mcm stendet..

17 Re: adjustable depan on Sun Sep 18, 2011 2:30 am

jerung16


1.8 GSR TURBO
1.8 GSR TURBO
Blackheart wrote:
jerung16 wrote:
Blackheart wrote:
jerung16 wrote:


rosli smart suspension...light industri jalan tampin

kdai tu ok x jerung..


yg den tau dio ckp klu nk pakai stendet abs...wira1.6 masuk kek waja baru ado kuek sikit...
klu nk kiro bumiputra...den ghaso dio sorang yo yg buek inject suspension kek sban ni...ilmu yg samo ace suspension kek sban selatan sobab bdk kojo ace kojo dgn dio...den dah inject abs den...ghaso eh x brapo kuek la...masuh ado lantun terlobih cuma x mcm stendet la...lombut sgt..jadik den x brani nk koba kompom ok...nk pueh ati ace suspension la kot...original resepi dari tokey dio...(cino)

ok la tu..hehe..at least xdela lmbut mcm stendet..


klu ko nk maghi roger den...blh den tunjuk kn kodai eh..den sambut ko samo three layer tea lg...kui3


_________________
WC - 430
  jerung16


xox-017-3500970    
umobile-018-2793244

jerung16_yongtaufu@yahoo.com  
http://jerung16.multiply.com/
http://wcnegeri9.blogspot.com/
http://wajaclub.cjb.net/
https://www.facebook.com/jerung16

18 Re: adjustable depan on Sun Sep 18, 2011 10:13 pm

Blackheart


1.8 DOHC N/A
1.8 DOHC N/A
jerung16 wrote:
Blackheart wrote:
jerung16 wrote:
Blackheart wrote:

kdai tu ok x jerung..


yg den tau dio ckp klu nk pakai stendet abs...wira1.6 masuk kek waja baru ado kuek sikit...
klu nk kiro bumiputra...den ghaso dio sorang yo yg buek inject suspension kek sban ni...ilmu yg samo ace suspension kek sban selatan sobab bdk kojo ace kojo dgn dio...den dah inject abs den...ghaso eh x brapo kuek la...masuh ado lantun terlobih cuma x mcm stendet la...lombut sgt..jadik den x brani nk koba kompom ok...nk pueh ati ace suspension la kot...original resepi dari tokey dio...(cino)

ok la tu..hehe..at least xdela lmbut mcm stendet..


klu ko nk maghi roger den...blh den tunjuk kn kodai eh..den sambut ko samo three layer tea lg...kui3

bereh jerung..klao ade nnti den roger..hehe

19 Re: adjustable depan Today at 2:23 pm

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum