You are not connected. Please login or register

[WTB] Spring standard

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 [WTB] Spring standard on Mon Aug 22, 2011 12:38 am

irman86


Assalamualaikum n salam sejahtera semua,

Ada tak yang simpan spring standard kat stor tu? Daripada buat semak stor, ada baiknya kalau dapat jual kat saya murah2. Kalau ada sapa2 nak jual, pm saya ye..thank you..

http://irman.net

2 Re: [WTB] Spring standard on Mon Aug 22, 2011 2:11 am

*


2.0 TURBO
2.0 TURBO
kamu beli baru pon br baper hinggit jer...

tp kalau niat nak jual keta..amik yg 2nd pon dah ok hehehe

3 Re: [WTB] Spring standard on Mon Aug 22, 2011 2:52 am

irman86


* wrote:kamu beli baru pon br baper hinggit jer...

tp kalau niat nak jual keta..amik yg 2nd pon dah ok hehehe

nak try pakai standard plak..pakai sport spring ni selalu mengguris hati dan perassan je bila bawak org n lalu kat bonggol..kalau standard tak sedap boleh la tukar balik ke sport..tak la rugi sgt kot..hehe

http://irman.net

4 Re: [WTB] Spring standard on Mon Aug 22, 2011 3:17 am

cap_ayam


1.8 DOHC N/A
1.8 DOHC N/A
spring standard aku dah jual dah. tu la pakai lagi 16. kot tayar besau takpe. hehehe

5 Re: [WTB] Spring standard on Mon Aug 22, 2011 3:20 am

irman86


cap_ayam wrote:spring standard aku dah jual dah. tu la pakai lagi 16. kot tayar besau takpe. hehehe

tu la pasal. tak larat nak pakai 17 da. haha

http://irman.net

6 Re: [WTB] Spring standard on Mon Aug 22, 2011 4:20 am

*


2.0 TURBO
2.0 TURBO
beli baru jer...kang yg 2nd hand nih byk bunyi... sakit telinga

7 Re: [WTB] Spring standard on Mon Aug 22, 2011 4:21 am

irman86


* wrote:beli baru jer...kang yg 2nd hand nih byk bunyi... sakit telinga

oh..yeke..orait2..mod,tolong lock topic..

http://irman.net

8 Re: [WTB] Spring standard Today at 2:22 pm

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum