You are not connected. Please login or register

Item To Sold From lokmanhakim4798

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 Item To Sold From lokmanhakim4798 on Fri Mar 19, 2010 12:54 am

Admin


Admin
Admin
lokmanhakim4798 wrote:VIP Sports Rims for sale...Suitable for MPV,SUV, Nissan Cefiro, estima ,alphard etc.
Rims made in Japan..4psc ...114 holes , 5 and 4 holes. 2pcs model
RM 1500.00



Twin Pot Front Disc Brake suitable for Gen 2, Waja,Wira ,Perdana and Satria.
Disc upgrade for performance and better stopping power.holes and line.
RM 350 + upah pasang Rm 50, total Rm 400



Rear Disc Rotor upgrade for performance and better stopping power..PCD 114 only
price :RM 200



Plz call 012-2375631

http://wajaclub.forumotion.com

2 Re: Item To Sold From lokmanhakim4798 on Fri Mar 19, 2010 1:00 am

lokmanhakim4798


Moderator
Moderator
terima kasih admin

http://www.facebook.com/lokmanhakim4798

3 Re: Item To Sold From lokmanhakim4798 on Fri Mar 19, 2010 8:25 am

Guest


Guest
gambar adaerrr cheers cheers cheers cheers cheers cheers

4 Re: Item To Sold From lokmanhakim4798 on Fri Mar 19, 2010 8:29 am

Guest


Guest
Along_AC wrote:gambar adaerrr cheers cheers cheers cheers cheers cheers
oppsss sori lambat loading....sport rim ni 2 biji je ker?

5 Re: Item To Sold From lokmanhakim4798 on Fri Mar 19, 2010 9:33 am

lokmanhakim4798


Moderator
Moderator
Along_AC wrote:
Along_AC wrote:gambar adaerrr cheers cheers cheers cheers cheers cheers
oppsss sori lambat loading....sport rim ni 2 biji je ker?

Ada 4 biji semuanya

http://www.facebook.com/lokmanhakim4798

6 Re: Item To Sold From lokmanhakim4798 on Fri Mar 19, 2010 10:00 am

Guest


Guest
lokmanhakim4798 wrote:
Along_AC wrote:
Along_AC wrote:gambar adaerrr cheers cheers cheers cheers cheers cheers
oppsss sori lambat loading....sport rim ni 2 biji je ker?

Ada 4 biji semuanya
pcd berapa?waja bole ka masyuk?

7 Re: Item To Sold From lokmanhakim4798 on Fri Mar 19, 2010 10:09 am

lokmanhakim4798


Moderator
Moderator
PCD 114...5holes dan 4 holes waja bole masuk tapi belakang mau pakai spacer bro..
kalau nk cepat sikit ..ramai yg dah bertanya.

http://www.facebook.com/lokmanhakim4798

8 Re: Item To Sold From lokmanhakim4798 on Fri Mar 19, 2010 10:48 am

Guest


Guest
lokmanhakim4798 wrote:PCD 114...5holes dan 4 holes waja bole masuk tapi belakang mau pakai spacer bro..
kalau nk cepat sikit ..ramai yg dah bertanya.
hehehe...18 inch ye bro?

9 Re: Item To Sold From lokmanhakim4798 on Fri Mar 19, 2010 11:56 am

lokmanhakim4798


Moderator
Moderator
Along_AC wrote:
lokmanhakim4798 wrote:PCD 114...5holes dan 4 holes waja bole masuk tapi belakang mau pakai spacer bro..
kalau nk cepat sikit ..ramai yg dah bertanya.
hehehe...18 inch ye bro?
\

yup 18" inch

http://www.facebook.com/lokmanhakim4798

10 Re: Item To Sold From lokmanhakim4798 on Fri Mar 19, 2010 8:58 pm

fairuz84


1.8 DOHC N/A
1.8 DOHC N/A
apa lagi along sambar jer jgn tunggu nanti berputih mata lak!! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

11 Re: Item To Sold From lokmanhakim4798 on Fri Mar 19, 2010 10:49 pm

Krulez_r3


1.6 SOHC N/A
1.6 SOHC N/A
apo laie bro... kata nk vip style.. smbr je la... murah gler 2... cmfm meletup pny kete... mau ramai lg mat rempit yg dengki 2 kang... hahahah

12 Re: Item To Sold From lokmanhakim4798 on Sat Mar 20, 2010 2:36 am

jawe62


1.8 GSR TURBO
1.8 GSR TURBO
bump Very Happy

13 Re: Item To Sold From lokmanhakim4798 on Sat Mar 20, 2010 9:50 am

Guest


Guest
Krulez_R/// wrote:apo laie bro... kata nk vip style.. smbr je la... murah gler 2... cmfm meletup pny kete... mau ramai lg mat rempit yg dengki 2 kang... hahahah

bengong mu cakap pasal rempit tensen aku...sport rim aku dah vip 17...jap aku tanya saper nak amik aku punya sport rim lak nanti aku amik 18 tu heheeheh Very Happy

14 Re: Item To Sold From lokmanhakim4798 on Sat Mar 20, 2010 6:08 pm

Sandwich


EXCO SUKAN
Along_AC wrote:
Krulez_R/// wrote:apo laie bro... kata nk vip style.. smbr je la... murah gler 2... cmfm meletup pny kete... mau ramai lg mat rempit yg dengki 2 kang... hahahah

bengong mu cakap pasal rempit tensen aku...sport rim aku dah vip 17...jap aku tanya saper nak amik aku punya sport rim lak nanti aku amik 18 tu heheeheh Very Happy

dah terjebak pakai 18 yer long .... hehehe...welcome to 18 inch club ...wakakkaaka cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers

http://www.eventsecurity.com.my

15 Re: Item To Sold From lokmanhakim4798 on Sun Mar 21, 2010 12:07 am

Guest


Guest
Sandwich wrote:
Along_AC wrote:
Krulez_R/// wrote:apo laie bro... kata nk vip style.. smbr je la... murah gler 2... cmfm meletup pny kete... mau ramai lg mat rempit yg dengki 2 kang... hahahah

bengong mu cakap pasal rempit tensen aku...sport rim aku dah vip 17...jap aku tanya saper nak amik aku punya sport rim lak nanti aku amik 18 tu heheeheh Very Happy

dah terjebak pakai 18 yer long .... hehehe...welcome to 18 inch club ...wakakkaaka cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers
\heheehhe...insyallah takleh tahan tu yooo

16 Re: Item To Sold From lokmanhakim4798 on Sun Mar 21, 2010 12:51 am

Guest


Guest
Along_AC wrote:
Sandwich wrote:
Along_AC wrote:
Krulez_R/// wrote:apo laie bro... kata nk vip style.. smbr je la... murah gler 2... cmfm meletup pny kete... mau ramai lg mat rempit yg dengki 2 kang... hahahah

bengong mu cakap pasal rempit tensen aku...sport rim aku dah vip 17...jap aku tanya saper nak amik aku punya sport rim lak nanti aku amik 18 tu heheeheh Very Happy

dah terjebak pakai 18 yer long .... hehehe...welcome to 18 inch club ...wakakkaaka cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers
\heheehhe...insyallah takleh tahan tu yooo

mestilah xleh tahan...ramai yg dh pakai 18 skg... lol! lol!

17 Re: Item To Sold From lokmanhakim4798 on Sun Mar 21, 2010 11:22 am

lokmanhakim4798


Moderator
Moderator
Along_AC wrote:
Krulez_R/// wrote:apo laie bro... kata nk vip style.. smbr je la... murah gler 2... cmfm meletup pny kete... mau ramai lg mat rempit yg dengki 2 kang... hahahah

bengong mu cakap pasal rempit tensen aku...sport rim aku dah vip 17...jap aku tanya saper nak amik aku punya sport rim lak nanti aku amik 18 tu heheeheh Very Happy

salam along AC..rim 17" inch tu trade in kt saya ,tambah lg RM 700 rat bole?

http://www.facebook.com/lokmanhakim4798

18 Re: Item To Sold From lokmanhakim4798 on Sun Mar 21, 2010 11:25 am

Sandwich


EXCO SUKAN
mmG berbaloi2 tu yo .... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

http://www.eventsecurity.com.my

19 Re: Item To Sold From lokmanhakim4798 on Sun Mar 21, 2010 2:08 pm

Guest


Guest
lokmanhakim4798 wrote:
Along_AC wrote:
Krulez_R/// wrote:apo laie bro... kata nk vip style.. smbr je la... murah gler 2... cmfm meletup pny kete... mau ramai lg mat rempit yg dengki 2 kang... hahahah

bengong mu cakap pasal rempit tensen aku...sport rim aku dah vip 17...jap aku tanya saper nak amik aku punya sport rim lak nanti aku amik 18 tu heheeheh Very Happy

salam along AC..rim 17" inch tu trade in kt saya ,tambah lg RM 700 rat bole?

ok...den nak tgk rim bro dulu yooo..heheeh

20 Re: Item To Sold From lokmanhakim4798 on Sun Mar 21, 2010 2:09 pm

Guest


Guest
Sandwich wrote:mmG berbaloi2 tu yo .... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

tlggggg sand dah start racunzzzzzzzzzz Very Happy

21 Re: Item To Sold From lokmanhakim4798 on Sun Mar 21, 2010 11:04 pm

lokmanhakim4798


Moderator
Moderator
Along_AC wrote:
Sandwich wrote:mmG berbaloi2 tu yo .... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

tlggggg sand dah start racunzzzzzzzzzz Very Happy

bila nk dtg tgk rim ..?????

http://www.facebook.com/lokmanhakim4798

22 Re: Item To Sold From lokmanhakim4798 on Mon Mar 22, 2010 12:58 am

jawe62


1.8 GSR TURBO
1.8 GSR TURBO
apa lg mau tgu....hahahahaha Very Happy Very Happy Very Happy

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum